Geoblog.pl    berry    Podróże    Summer Trip Asja&Berry'09    Nocne przygód początki

Nocne przygód początki

Grecja
Grecja, Athína

Autokar wykańcza nas swoja ograniczoną przestrzenią bezgranicznie wypełnioną pasażerami. Spanie na ograniczonej przestrzeni zostalo doprowadzone do perfekcji, prawdopodobna ilość wynalezionych pozycji przekroczyła liczbę proponowanych przez Kamasutrę... I nie da sie ukryc, ze udo żony jest wybawieniem - dla złozenia głowy nań :) Popołudniu przekraczamy granicę Hellady... Witają nas klopy na stojaka o czym rozradowanym głosem informujemy bliskich przez telefon. Gdy okazuje się, że rano mamy wypływać z tego samego portu Marlena proponuje nam nocleg - abysmy się nie wałęsały po nocnych Atenach a jej by było raźniej. A my na to jak na lato:) Po kilku godzinach wypatrywania widoczków i morza ok.23 docieramy do Aten. Zanim zdążymy odnaleść plecaki, Marlena znajduje Jarka i po paru minutach siedzimy z nimi w żółtej taksówce. Jarek z niezłomnym uporem sadza nas w ogródku kawiarni, karmi i stawia piwo. Zagaduje nas okrutnie i mimo zmęczenia wieczór (hehe wieczór) mija szybko. Nasz pierwszy smak Grecji... w środku nocy sałatka grecka z Heinekenem, przy palmach i tętnie ulicy. Karramba. Parę minut spacerkiem dalej znajduje się mieszkanie Jarka. Pokazuje nam albumy rodzinne i opowiada o co nieco o swym życiu polskiego prostego robotnika w Grecji.